sobota, 27 sierpnia 2016

Cytaty cz.1

"Odniosłeś wiele zwycięstw, rzuciłeś na kolana ludzi na trzech kontynentach, dla ruskiej dziewki zostawiłeś mnie i twojego Mustafę. Mogę ci tylko życzyć spokojnej śmierci" - sułtanka Mahidevran

"Jeśli pewnego dnia z przyjaciela staniesz się wrogiem, stanie się to tylko z twojej winy" ~ Sułtan Sulejman

"Prawdą jest tylko to co Sułtan chce zobaczyć i zaakceptować" ~ Ibrahim Pasza 


"Sam zacząłeś igrać z ogniem. Mnie się nic nie stanie ale ty możesz spłonąć." ~ Hurrem Sultan 


"Wreszcie jesteś tam, gdzie powinnaś być lata temu. - U moich stóp." ~ Hurrem Sultan 


"Jestem gotów spłonąć w piekle, byleby znów Cię jeszcze zobaczyć." ~ Taslicali Yahya 


"Dzień śmierci kiedyś nadejdzie. Nikt nie jest wieczny." ~ Sułtan Sulejman 


"Dziś mówi, że nas nie zabije, ale nie wiesz, co będzie potem!" ~ Mihrimah Sultan


"Gdybym mogła wiedzieć, dlaczego mój łaskawy padyszach stał się mężczyzną o kamiennym sercu?" ~ Hurrem Sultan 


"Można ufać słowom poety? Podobno wszytscy jesteście bardzo kochliwi..." ~ Mihrimah Sultan 


"Pożegnałam już zmarłego. Nie moja rzecz, czy pójdzie do nieba czy do piekła." ~ Hurrem Sultan 


"Nikt, kto szuka u mnie schronienia, bez względu na to kim jest, nie zostanie wydany swoim prześladowcom." ~ Sułtan Sulejman 


"Ty jesteś dla mnie wszytskim. Teraz i na zawsze. Jesteś moim czasem i sensem istnienia." ~ Hurrem Sultan 


"W prawdziwej miłości nie ma zwycięstw, ani triumfów. Miłość należy do przegranych, bo w ich sercach będzie trwała na wieki." ~ Firuze Hatun


"Serce trzepocze mi w piersi. Myślę o nim w dzień i w nocy. Jeśli to nie miłość to co?" ~ Mihrimah Sultan 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz